Пређи на главни садржај

Intervju sa Acidom.

Ćao acide imaš jako zanimljiv tag :D .Za početak nam reci nešto malo o sebi. 
Instagram: vczid

Acid:Dolazim iz malog mesta gde su zidovi ispisani tagom “acid”. Vec 3 puta sam izbegao zatvor i kazne za imovinsku stetu. Jedini sam writer u svom gradu i sve sto sam naucio, naucio sam sam, bez ikakvih youtube tutoriala, pomoci drugih i ostalo...

Prvo pitanje brate,kako si krenuo da crtaš graffite i kakav je bio početak?

Acid:Jos kao malom, dozivljaj mi je bio da dodjem u grad i gledam grafite na zidovima. Uzimao bih ocev telefon i slikao svaki koji mi se svidja i zatim ih kuci precrtavao na papir. Posle par godina, poceo sam da treniram freerunning i drugar i ja smo napravili kanal na youtube-u sa imenom “acid freerunning” da bi postavljali nase edite na njega. Igrom slucaja, pronasao sam prethodno pomenute grafite koje sam precrtao i odlucio da pokusam nesto sam. I tako je nastalo ovo:
Acidov prvi rad na papiru
Pocetak je za mene bio veoma zbunjujuc, kao i za svakog pocetnika. Izgubite se sami u svojim linijama i strelicama koje su neizostavan element svake pocetnicke skice.












Koliko već dugo crtaš?

Acid:Aktivno crtam tek 2-3 godine ali mislim da radim prilicno solidne stvari.

Naravno za tako kratko vreme radovi su brutalni!
Zanima me kako gledaš graffite kao umetnost,vandalizam ili umetnički vandalizam?

Acid:Ja na grafite gledam kao na kulturu. Da bi za sebe rekao da si “graffiti writer” moras da postujes tu kulturu. Znam dosta likova koji rade bombing redovno a skill za zid im je cista desetka. Za mene je to pravi graffiti writer.

Dada naravno...
Šta više gotiviš legalne ili ilegalne radove?

Acid:Legalne stvari na nasoj teritoriji su obicno neki murali, nesto sto se svidja penzionerima. A ilegalni grafiti predstavljaju to neko podzemlje grada. Nista lepse nego kad setas gradom pa vidis throwup koji je na nepristupacnom mestu i niko nece da se iscima da ga prekreci.

Zanima me koje mišljenje imaju tvoji priatelji a i porodica?

Acid:Obicno dok radim neku skicu u skoli, drugari salju sketchbook od klupe do klupe i gledaju one crteze i onda kad nadju neku koja im se svidja, budu u fazonu: “aj uradis meni istu ovaku samo sa mojim imenom”.A roditelji su skroz druga prica. Dosta su me smarali za tagove jer sam unistio grad, i mislili su da su skice koje radim debilne, dok se nije pojavio crnac-reper na instagramu koji je hteo da mi plati za moje radove. Kada sam podigao kes i pokazao im, krenuli su da me podrzavaju, tako da sada nemam problem.

Ima neki writer koji te motiviše da crtaš?

Acid:.Writeri koji me motivisu su zone1wst, hoacs, ces i recimo bates. 

Imaju graffiti u tvom životu neko značenje?

Acid:Zapravo da, imaju veliko znacenje. Obicno bombujem kada sam smoren i to me onako oraspolozi pa me nije briga da li ce me neko uhvatiti ili da li ce mi sutra stici kazna. Kada uvece ne mogu da spavam, sednem za sto i uradim skicu ili ako nemam nista sto ce mi ispuniti dan, izadjem i uradim nesto na zidu i to me ispuni.

Koga ceniš najviše iz Srbije?

Acid:Uh, slabo sam upoznat sa writerima na nasem prostoru ali neko ko je imao dosta uticaja na mene kao klinca je nidza bleja. Lik koji se pored grafitima bavio nekom muzikom koja se slusala u kraju u to vreme. I onda kada odem do Beograda, slikam njegove grafite i hvalim se po kraju...

I na kraju ću te pitati koji je tvoj cilj u crtanju graffita u buduće vreme?

Acid:Svi bi voleli sa zivimo od necega sta volimo da radimo. Tako se i ja nadam i sanjam da ce od grafita jednom biti neki prilivi...

Acide hvala ti što si prihvatio poziv za intervju,želim ti puno sreće i istrajnosti da nastaviš putem uspeha.


Radovi:










Коментари