Пређи на главни садржај

Tomaš Gažovič SKICAR


  Danas vam predstavljamo Tomaša Gažoviča iz Bratislave majstora umetnosti lepog pisanja –

kaligrafije koja vodi svoje poreklo iz Kine, ali je sada prilično izmenjena sa primesama moderne umetnosti i raznih stilova grafita. Ovaj mladi umetnik koji je svoje znanje iz slikarskih tehnika uvek želi da proširi i modifikuje, ali i prenese svoje znanje drugima o ovoj zanimljivoj tehnici slova sa svoje 33 godine je već veoma prepoznatljiv grafiter i majstor tetovaže. Tomaša svi u Slovačkoj više prepoznaju po pseudonimu – Skicar.

 -Veoma mi je drago što si se odazvao našem pozivu za intervju. Za početak da te pitamo kako si, šta ima novo, kakvi su ti planovi za dalje?

-Pozdrav prijateljima u Srbiji, moje ime je Tomaš, svi me zovu Skicar i već duže vreme sam posvećen crtanjem slova i eksperimentisanjem sa njima na različite načine i slikanje u raznim oblicima. Veoma sam dobro i pun energije za razne nove planove i dosta dobrih i inspirativnih stvari koje jedva čekam da radim u budućnosti.

- Kaži nam kako si došao na ideju da se baviš crtanjem i da li se sećaš svog prvog rada?


- Kada mi je jedan prijatelj 2000.-te godine pokazao jedan nemački magacin sa grafitima nisam mogao da prestanem da razmišljam o tome koliko mi se svidelo. Odmah nakon toga sam krenuo i sam da smišljam, crtam i radim. Na početku sam precrtavao crteže, ali sam ubrzo počeo i da crtam svoje skice, a ubrzo nakon toga sam uradio i svoj prvi zid. Sve više i više je počelo da me zanima kaligrafija kao umetnost što možete da vidite i danas u poslu kojim se bavim i za koji sam se opredelio i sa crtanjem i sa tetovažama.

- A kada si došao na ideju da počneš da radiš i sa tetovažama?

- Pa svidelo mi se, zainteresovalo me, ali sam isto tako i znao da mogu da napredujem i postanem jedan od boljih u Bratislavi, jer je jako malo ljudi radilo i usavršavalo taj stil i tehniku.

- Kaži nam još na koji posao si baš ponosan i želeo bi da ga istakneš i pokažeš svima?

- Pa sigurno je to upravo baš ovo oslikavanje autobusa koji se kreće gradom. Cela Bratislava vidi moj rad i na to sam veoma ponosan i tada sam se po prvi put osećao kao da radim ozbiljan posao.
- Tomaš, hvala ti na razgovoru, puno te pozdravljamo iz Srbije i nadamo se da ćeš nas posetiti na nekom budućem graffiti jam-u u Srbiji, znaš da si kod nas uvek dobro došao..

- Nema na čemu, družimo se na relaciji Slovakačka - Srbija - hvala na pozivu i raz govoru.




Коментари