Пређи на главни садржај

Enok

 Enok, Enok, Enok...  

Sve češće po gradu nailazimo na ove natpise i evo nas, uhvatili smo za kratak intervju najktivnijeg crtač našeg grada iz mlađe generacije.


Street eyes: Kad si poceo da crtaš graffite?

Još od davno neke 2012/13 godine sam se veoma zainetersovao za ovu priču.

Street eyes: Kako si počeo graffiti priču? 

U grafiti priču me je najviše uveo jedan drug koji je, na veliku žalost poginuo, tagovao se Riko. U to vreme, ja sam menjao dosta tagova dok nisam došao do ovog koji imam već par godina i koji će i ostati. 

 Street eyes: Kakvi su ti bili počeci?

Počeci su klasika, svakodvneno crtanje skica dok se ne izgradi skill i dok se ne pronađe stil koji ti najviše odgovara, tek posle godinu dana  svakodnevnog skiciranja prvi zid sam sam oslikao.

Street eyes: Gde pronalaziš inspiraciju? 

Ne znam, ne pronalazim je, ona sam dolazi uvek  nekako spontano.

 Street eyes: Jesi član nekog crua?
Trenutno imamo ekipu sa par drugova koji smo u istom fazonu, ali tu crtanje je više u fazonu naših solo radova.

Street eyes: Šta najviše voliš da crtaš (ulicu, legal, vozove, šta god te vozi…)

Volim da crtam sve, legale vozove ulicu, imam radove svih dimenzija i na svakakvim podlogama ali moze se reći da najviše volim adrenalin za vozove i neko javno mesto.

Street eyes: Koje sprejeve koristiš?

Boje se koriste sve, najviše su to mtn94; hardcore, quantum, easymax...

Street eyes: Tvoje mišljenje o novosadskoj sceni?

Mislim da preovladava neozbiljnost i premalo cimanja i generalno premalo dešavanja, i previše kompleksa.

Street eyes: Koga posebno poštujes iz Novog Sada, a ko ti i nije baš nešto?

Ne bih nabrajao ali zna se ko ima najbolje tagove, ko je najbolji za rollere na ulici, ko je najbolji za rooftop akcije itd.  A što se tiče ko mi nije nešto, mislim da vecina ipak nisu nešto.

Street eyes: Koji ti je omiljeni piece koji si uradio?

Ne bih mogao da izaberem koji mi je najbolji jer su mi svi ono kao deca iako imam sigurno 20 na listi, ali ajde da kažem ENOKS, iz 2019 ogroman silver, rad na koji sam najponosniji.

Street eyes: Jel slova ENOK imaju neki značaj?

Nemaju nikakav značaj kao i kod većine ostalih crtača, bitno je da se slova lepo sklapaju da zvuče dobro i da imaju dobar flow, to je to.

Street eyes: Gde si do sada sve putovao zbog graffita i gde si crtao?

Za sada, što se tiče putovanja imam radove u Italiji i Crnoj Gori ali biće ih još mnogo više, a što se Srbije tiče mnogo gradova, skoro cela zemlja.

Street eyes: Tvoj odgovor na hejt komentare?

Nebitni su hejt komentari, niko ko je postigao nešto mi nije dao hejt komentar.

Street eyes: Jel si imao sa nekim crtačem bif?

Mnogi jesu sa mnom, ja nisam sa njima.

Street eyes:Tvoji ciljevi koje želiš da postigneš u 2021. godini?

Više radova više putovanja i dizanje cele ove igre za jedan nivo više.

Street eyes: Šta bi želeo za kraj da kažeš ljudima koji se bave crtanjem graffita? 

Da crtaju što više i da zaprate moj yt kanal EnokOne kao i na instagramu @enok_1 i naravno, da redovno prate @street__eyes i StreetEyes blog.



Коментари