Пређи на главни садржај

Kick Kong (keps)

Sve je to jo rep!” -Kick Kong 

1. Odakle si,čime se baviš? 

Yo yo Vesa Keps aka Kick Kong iz Zaječara. Trenutno IT sector.

2. Kad si počeo i šta te je nateralo da uđeš u ceo taj trip oko muzike?

Pre 11 godina kapiram. Prvo bend,pa tek onda gramofoni. Ogroman šadout za Iku Fokusa, jako bitan čovek ako pričamo o početku.Prva hip hop igranka, prva jungle žurka i prva žurka na kojoj sam rokao plejere ide njemu.Kapiram da mnogi klinci u to vreme u Zaječaru, između ostalog i ja, da nije bilo njegovog entuzijazma,ili ne bi, ili bi mnogo kasnije skapirali ono što nas i dan danas vozi. Što se tiče benda. Bilo smo bas klinci, ali je to bila ozbiljna svirka, bez svake skromnosti. Skreč je krenuo malo kasnije. Ako bi podelili priču na delove,to je najsvežije,ali ide fino.

3. Lokalna scena?

Prava priča, i pravi ljudi. Novi Sad je uvek imao prave ljude. Konkretno, meni su se jako bitne, ako ne i najbitnije stvari desile od kad sam ovde. Biće masa šadautova, ali niko da se ne naljuti, jer su ovo prvo ortaci i ljudi koje poštujem i van ove priče. Naravno da sam pristrasan. Extra bass aka Baseline ekipa. Ako mene pitaš, ekipa koja mora da se spomene svuda i na svakom mestu, u smislu, u kom smeru treba da ide muzika, tretman i organizacija. Prevelika zahvalnost što su mi ukazali poverenje 2019. i poslali na Outlook festival, jedan od najreprezentativnijih sound system festivala u EU, da reprezentujem grad i ekipu. Streetwise aka Baki, Šonsi, Deja i Groz. Jako čista priča koja neguje tu kulturu i reprezentuje svaki od 4 elementa onako kako to treba. KC lab, mozda jedini place u gradu gde možeš da čuješ i vidiš jako lepe i kvalitetne stvari.Kontakt, naravno. Tica i Dimitrije rade jako iskreno,a kvalitet muzike koja se vrti na Kontakt igrankama nikako ne manjka…Itd.

4. Šta te inspiriše? Od čega živiš?

Ništa specijalno.Volim to, ta famozna fraza koju svi million puta izgovorimo. Živim od ITa. Neka vrsta ne tako klasičnog supporta,evo već 4 godine.

5. Šta bi rekao o urbanoj kulturi generalno?

Pa šta znam. Diskutabilno je to jako.Šta je to urbano,šta je sad i šta je bilo nekad urbano. Do god ima ljudi koji to kapiraju kao kulturu nebitno da li prave pare od toga ili ne,dobri smo. Fakat je da se to ‘urbano’ jako eksploatiše i gura u neke dubioze, pa često gubi smisao. Ali ko smo mi da…ajde da ne psujem.

6. Jel crtaš grafite?

Ma jok,bilo je jedno vreme i išlo je solidno.Sad me loži da izađem na ulicu noću, i da tu bombu koju bacim izvučem kao valjkom, lajne ravno. Lenj sam čovek u poslednje vreme previše, pa mi to dođe kao superkul paket. Pomerim se,malo vazduh,pa kad na sve to dodaš i adrenalin..To je to. 

7.Koga najviše gotiviš od domaćih crtača?

A šta znam. Biću opet pristrasan, pa ću da spomenem lokalnu scenu rodnog mi grada.Fokus i  Gringo..Ljudi su u priči jako dugo, i zadaju domaće zadatke i dan danas.

8. Šta misliš o crtačima u Novom Sadu?

Sve najbolje.Scena je jaka i pozdrav svima,nema tu greske.NS je uvek bio jak,i dan danas ima taj skil,i fascinantno je kako narod ovde u poslednje vreme poštuje sve i ustupa svoje zidove/zgrade/kapije..super je to.

9. Jel će biti neke skorije saradnje sa Street Eyes?

Ma da, biće nesto u Maju.Budi u pripravnosti bebo-bebo.

10. Skreč kultura u Srbiji?

Uff, ne znam.Ima je,nije da je nema. Ali malo je to. Raid je tu glavni tatko svima, skil kaplje i sve je jaći. Kad smo kod njega, DJ radinice koje drži iznedrile su neke super skrečere. Ali sigurno da to može da bude mnogo bolje, jer sve zemlje bivše juge imaju mnogo jaču scenu. Generalno treba mnogo više ljudi koji rokaju ploče.Šta znam,ima nas, ali mora to da se bilduje.


11. Ciljevi u budućnosti?

Ozbiljno pitanje. Ne znam,da postanem bolji čovek, skrečer i da imam puno para. Jer pare su mnogo bitna stvar,svako ko misli drugačije,to ne misli, nego nema m… da prizna. Šta još? Ne znam, da završim taj EP koji večno spremam i da odem na Kubu na minimum mesec dana. Sve je to jo rep!

Коментари