Пређи на главни садржај

DJIS!


Sve je crew samo je CLUB FOS” - Djis

1. Odakle si i čime se baviš?

 Umetnik u ljubavi ako si onda mi se javi, MUNZE KONZA!

2. Koliko dugo crtaš grafite?

Aktivan sam godinu i po, šarao sam fasade ranije kao klinac ali nikad nisam bio ovoliko zagrizen kao danas.

3. Jel si član nekog crew-a?

 NKM - ZPS - FOS CLUB.

4. Kad su nastale ekipe i ko je oisnovao ekipe?

Ne znam kad su nastale ekipe, NKM je osnovan od strane Dante-a, ZPS od strane Roil-a, FOS je osnovao Kiano Rivs.

5. Koji crtači su sa tobom u ekipi?

NKM – DANTE SLUD BLINER ZAZOR SLIP KRAN SUFLE OINK.

ZPS – ROIL SLINK.

FOS CLUB  – ko nije.

6. Šta misliš da si postigao za tako kratko vreme na sceni?

Uspeo sam da uradim od svega po malo, teretnjaci, roll downeri, blockbusteri, gostovanja, pun kurac legala I ilegala..

7. Pizza VS Burger?

Burger all the way bro!

8. Šta te je dovelo do toga da crtaš grafite?

 ESID! Kad kažem esid mislim na našeg domaćeg reprezentativca i diku, ACID-a, odličnog crtača i dobrog prijatelja iz detinjstva sa kojim sam imao veće inicijace i on je zapravo taj koji me je motivisao da se aktiviram. Sa druge strane, uvek sam voleo taj outlaw path, illegal freedom i bunt koji su pružali grafiti, kopanje napuštenih fabrika i zgrada, obijanje krovova samo da bih se prvi tagovao negde ili nacrtao neki graf.

9. Je 'l imas neki izvor inspiracije?

Živimo u doba interenta gde uvek možemo da imamo uvid u to sta i kako se crta preko, kakvi stilovi se plasiraju i ko zapravo doprinosi sceni svojom kreativnoscu a ko kopira stil 1/1 i to plasira kao svoje. Izvor inspiracije pronalazim u ozbiljnim komadima koji su na našim ulicama več duže vreme, nekad i od samih ortaka koji žive tu priču a nekad je muzika i dzeja prava stvar da te pukne inspiracija.

10. Uskoro izbacujes merch, kaži nam nešto više o prvom dropu.

Tako je, uskoro izlazi DJISCOUNT e-SHOP. Kupovinom mercha direktno podržavate moje umetničko razviće! Generalno sav prihod ostvaren od prodaje ide u naš generalštab i omiljeni shop&go, BEOWALLZ!

11. Zašto si napravio svoj merch?

Izbacujem merch kao priliku da se promoviše pre svega mali lokalni biznis a sa druge strane oduvek sam hteo da pokrenem nešto svoje i da udjem malo u freelance vode. Kao što tvoj tag vide ljudi na ulici tako sam hteo da svoju kreaciju bacim na cumaji ili ksdu jer masa gotivi ta sranja. I tako se još više širi ta priča!

12. Koja će biti cena majica i dukseva, i da li možemo
očekivati još nešto?

Cena će biti od 1500-1700 din. za majice a duksevi će biti od 2500-2700 din. sve zavisi od printa koji je na majici ili duksu i naravno, zavisi od toga da li je limited DROP ili će artikal ostati u prodaji do daljnjeg.

13. Je 'l imaš svoj dizajn ili si se negde inspirisao?

 Za sad je 50/50 imam par svojih dizajnova i nešto sto sam uspeo da sklepam u ilustratoru, ali težim ka tome da u bliskoj budućnosti radim samo OG content i dizajn.

14. Je 'l ti DJIS slova predstavljaju nešto?

Djis mi je nadimak iz osnovne škole, koji je nastao putem alhemije i zapravno ne znači apsolutno ništa. U originalu je Djisman pa sam ga skraćivao na Djisko i na kraju je ostao samo DJIS!

15. Legal vs Illegal

Svi znaju da više preferiram Legal jer imam svoj mir a i drugačiji je tempo crtanja. Gotovim masovne jam-ove gde nas bude i po 16toro i kvalitetno izuseravamo zid koji nam se nadje na raspolaganju. Ali pošto nam se sad konačno vratio BURNER CHROME i leto je iza ćoska, definitivno ću duže blejati na ulicama do ranih jutarnjih časova i praviti više sranja.

16. Koga najviše ceniš i postuješ u Srbiji što se tiče grafita?

Odrastao sam uz neki oldskul vajb u Zemunu (STU, EZB, BQ , INC, ) a od crtača SENKA/RAZUM. To me je motivisalo kao klinca da gledam i pratim širenje njihovih tagova i grafova po kraju. Najviše cenim crtače koje ne prate trendove toliko i pružaju nešto novo sceni (SKOC) kao i novi talas mladih talentovanih crtača kao je: ( ENOR, ROIL, ACID, ZEUS, MOUK, TRAP)

17. Napiši nešto za kraj šta želiš da postigneš u ovoj priči.

Beef-ovanje je za pičke, reklama je reklama dobra ili loša, radi ono što jebeno želiš, zapišaj svaki deo grada pošto kad krepaš danas – sutra ostaće samo tvoj potpis i secanje na dobre bleje i uspomene koje si ostavio kroz simbole na ulici!




Коментари